Ofte stillede spørgsmål
Hvad er status på min ordre?
Du kan altid finde status på din ordre ved at logge ind her på webshoppen. Derinde kan du finde alle dine ordrer og tidligere ordrer.
Log ind finder du i bunden af siden eller ved at trykke her.
Har i en fysisk butik?
Det har vi desværre ikke. Men det kan være det kommer en dag og så skal vi nok sørge for at alle får besked om det.
Bytter i selvom emballagen er brudt?
Normalt bytter vi ikke vare der er taget i brug eller hvor emballagen er ødelagt, så vi vil gerne opfordrer dig til at sende nogle billeder til os, hvis du har pakket dit nye legetøj ud, men gerne vil bytte det. Så finder vi sammen en løsning på det.
Hvem leverer min ordre?
Alle pakker bliver leveret med PostNord, da vi har en aftale med dem.
I nogle tilfælde vil du også få muligheden for at vælge GLS og så er det bare op til dig selv hvem du vil bruge, men som udgangspunkt er det PostNord.
Kan andre se hvad der er i pakken?
Nej, slet ikke. Vi sender altid super diskret og det vil sige at vi sender i pakker uden logo på og afsender vil stå som "10company" så du er i trygge hænder.
Kontakt os
Brug denne formular herunder for at kontakte os via email. Vi er normalt hurtige ved tasterne, så derfor kan du ofte forvente svar indenfor 2 time.