Spørgsmål og svar

Har du spørgsmål? Så er du landet det helt rigtige sted. Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål om bestilling, levering, retur, betaling og meget mere. Vi har samlet det hele ét sted, så du hurtigt og nemt kan finde den information, du søger.

Finder du ikke svaret her, er du altid velkommen til at kontakte os – vi hjælper gerne!

Du kan altid finde status på din ordre ved at logge ind her på webshoppen. Derinde kan du finde alle dine ordrer og tidligere ordrer.

Log ind finder du i bunden af siden eller ved at trykke her.

Det har vi desværre ikke. Men det kan være det kommer en dag og så skal vi nok sørge for at alle får besked om det.

Normalt bytter vi ikke vare der er taget i brug eller hvor emballagen er ødelagt, så vi vil gerne opfordrer dig til at sende nogle billeder til os, hvis du har pakket dit nye legetøj ud, men gerne vil bytte det. Så finder vi sammen en løsning på det.

Alle pakker bliver leveret med PostNord, da vi har en aftale med dem.

I nogle tilfælde vil du også få muligheden for at vælge GLS og så er det bare op til dig selv hvem du vil bruge, men som udgangspunkt er det PostNord.

Nej, slet ikke. Vi sender altid super diskret og det vil sige at vi sender i pakker uden logo på og afsender vil stå som "10company" så du er i trygge hænder.

Ja, det er faktisk muligt, men du skal være hurtig. Mange af vores ordrer bliver pakket samme dag og oftest indenfor et par timer, så hvis du ligger 2 ordrer samme dag kan du altid kontakte os, så kan vi se om vi kan nå at få den med i samme ordre, så du kun skal betale for fragt en gang.